Нещодавно ми провели розіграш в інстаграмі “Універсальної крамнички” і хочемо поділитися досвідом. Сподіваємося, що він буде корисний тим, хто планує робити розіграші в соціальних мережах. Ви дізнаєтеся певні нюанси і отримаєте корисні поради, як це зробити простіше і ефективніше. Щоб були задоволені і ви, і користувачі.
Отже, з 31 січня по 3 лютого ми розігрували призи – три іспанські набори. До кожного з них входили справжні автентичні продукти з Іспанії: 1 кг хамону Курадо, фует і хамон Серрано (100 грам). Погодьтеся, що це гарні призи і ми чекали чималої кількості охочих отримати ці призи.
Так і було. Ба більше, на смаколики прийшли не лише живі люди, а і боти.
З ЧОГО ПОЧАТИ
Гарно прописати умови. Важливо зазначити чітко умови. Щоб не було двозначностей і учасники добре їх розуміли. А саме:
📌 В які терміни проводиться розіграш. Встановили таймінг до 3 лютого 20:00. Після чого коментарі закриються.
📌 що саме розігрується. Перерахували продукти, які входять в набори і зазначили, що наборів три. І, відповідно, переможців буде троє.
📌 що потрібно зробити, щоб взяти участь. Умови були досить класичні для таких розіграшів.
✔ Потрібно бути підписаним на нашу сторінку @universalnak
✔ Поставити сердечко ❤️ під дописом і ще під 5 іншими
✔ В коментарі під дописом відмітьте трьох свої друзів через тег @
Важливою умовою було те, що коментарів можна залишати скільки завгодно. Чим більше – тим вище шанс. Але при цьому в кожному коментарі слід відмічати нових трьох друзів.
📌 як переможці отримають свої призи. Тут ми звернули увагу на те, що під час пересилки Новою Поштою чи Укрпоштою посилку оплачує отримувач.
ЯК ПРОХОДИВ РОЗІГРАШ
Одразу після публікації допису з умовами підписники почали активно лайкати і залишати коментарі з позначеними друзями.
Цікавий момент, що через 50 хвилин нам в дірект написали з ONLINE SHOPPING (@tonya_shopping) і запропонували рекламу. За символічну плату в 25 грн розмістити пост і сторіз з нашим розіграшем. Ми погодилися, одразу оплатили і справді через декілька хвилин на сторінці та в сторіз з’явилася інформація про іспанські набори. Щоправда, результат виявився символічним – 9 лайків. Ну, що ж ? Які гроші – такий і результат.
Були й такі учасники, що робили коментарі з різних профілів. Наприклад, через 5 хвилин після початку молода мама з Рівного поставила 13 лайків, підписалася і прокоментувала з одного акаунту (miss_grk), а через 15 хвилин з іншого (al.goncharuk_). В принципі, це не було заборонено умовами. Інше питання – наскільки це ефективно для виграшу?
ПОТІМ ПРИЙШЛИ БОТИ
Через 3 години після початку розіграшу “пішли” коменти з тегнутим тільки одним другом. Хоча в умовах чітко прописано – позначити трьох друзів.
Коменти йшли з двох схожих аккаунтів urcenkovera08 і urcenkovera007 При детальному вивченні з’ясувалося, що це боти. Сторінки були новоствореними, на аватарках були не реальні люди, а намальовані обличчя. А головне – коментарі з цих сторінок публікувалися дуже швидко, що вказувало на те, що вони продукуються технічно, а не людиною. Тобто коменти штампує генератор.
Далі – ще цікавіше. Ці дві сторінки почали генерувати по 3 коментарі. Ніби зкорегувалися під умови. Але уважно подивившись видно, що в кожному коментарі позначені однакові сторінки. І, схоже, що теж неіснуючі користувачі, а боти (див. скріншот).
Звісно, що така накрутка не припустима. Тому ці коментарі не брали участь в розіграші, а обидва акаунти ми заблокували.
ЯК МАКСИМАЛЬНО ПОШИРИТИ ДОПИС
Щоб допис з розіграшем побачила більша кількість користувачів, ми використали такі методи.
1) додали хештеги – #розіграш #розіграшіукраїна #розіграші #розыгрыш #розіграшпризів #розіграшукраїна🎁
Можливо по них і прийшли боти))) Але переконані, що багато живих учасників теж.
2) Перепостили допис в сторіз “Універсальної крамнички” в день початку розіграшу. А в подальші дні це робили ще двічі, щоб нагадати і підвищити активність учасників.
Також це зробили наші найбільш лояльні підписники. Зокрема Ольга Забаштанова (рекомендуємо додати в друзі – @olga.zabashtanova), яка не тільки постійним нашим покупцем, а і активним користувачем інстаграма.
3) Опублікували анонс про розіграш в нашу Вайбер-спільноту -
По вайберу статистика показала цікаві показники. Повідомлення переглянули вдвічі більше користувачів, ніж зазвичай. А перейшли за посиланням – в п’ять разів більше користувачів.
ЦЕЙ ДЕНЬ НАСТАВ! ДЕНЬ РОЗІГРАШУ
В 20:00 ми закрили коментарі та почали підготовку до власне визначення трьох переможців.
1 крок. Для цього скопіювали всі 560 коментарів і закинули в програму Блокнот, щоб почистити від зайвого тексту:
– від коментарів, в яких лише один позначений друг
– від просто коментарів, якими люди обмінювалися між собою (Наприклад, побажання удачі, чи обговорення, де будуть їсти хамон, коли виграють).
– від зайвого інстаграмного тексту.
2 крок. Після цього закинули почищений текст в Ексель-таблицю.
З 560 залишилося 406 коментарів.
Таблиця Ексель з учасниками розіграшу мала такий вигляд. По ній потім зручно дивитися нумерацію переможців.
3 крок. На сайті random.org вказали діапазон від 1 до 406. І провели власне розіграш. При цьому записали відео, аби показати неупередженість і відкритість.
Текстівка – Скрін з сайту random.org
4 крок. Відео з розіграшем завантажили на Гугл Драйв і відкрили доступ, щоб будь-хто міг його переглянути і пересвідчитися, що все по-чесному.
Імена переможців розіграшу.
5 крок. На сайті створили новину з результатами розіграшу – Хто виграв кілограм хамону? Результати розіграшу 3 лютого 2022 року
Додали лінк на відео розіграшу – https://drive.google.com/drive/folders/1V620rZX2DXgohT1HshkCu9CnwcMH6F5I
6 крок. На офіційному інстаграмі “Універсальної крамнички” в сторіз опублікували посилання на новину з результатами розіграшу.
ЩО БУЛО НАЙСКЛАДНІШИМ?
Чистити коментарі в Блокноті від зайвого тексту виявилося найважчим. На це пішло більше години. Адже потрібно було уважно продивитися понад 5 сотень коментарів. І залишити тільки ті, які відповідають умовам, тобто мають позначених три друга, які не повторюються в наступних коментах.
Деякі користувачі хвилювалися і запитували “Коли вже?”. Тому довелося заспокоювати учасників додатковими сторіз, що розіграш скоро відбудеться. Тому підготуйте такі сторіз завчасно, аби не відволікатися і не витрачати дорогоцінний час і не створювати з нуля.
ВИТРАТИ
Загальна сума витрат на всі продукти – 1935 грн. Це три кілограми хамону Курадо, три фуети і 300 грам хамонів Серрано.
РЕЗУЛЬТАТИ
🚀 Охоплення допису з розіграшем встановило рекорд – 1632. І перебив результат охоплення допису про тунець (1442).
🚀 До сторінки доєдналися 40 нових підписники.
🚀 Значно збільшилася кількість лояльних користувачів і потенційних клієнтів крамнички.
🚀 Трьох людей ми зробили щасливими, які потім опублікували радісні сторіз.